Timo Nieminen jatkaa Kiinteistöliiton puheenjohtajana

Julkaistu: 01.04.2023

Diplomi-insinööri Timo Nieminen Kauniaisista jatkaa Kiinteistöliiton puheenjohtajana. Jyväskylässä 1.4. koolla ollut Kiinteistöliiton liittokokous valitsi liiton varapuheenjohtajiksi kiinteistöneuvos Pertti Satopään Liedosta ja toimitusjohtaja, kiinteistöneuvos Harri Järvenpään Tampereelta sekä diplomi-insinööri Martti Suomelan Helsingistä.

Kiinteistöliiton hallituksen jäseniksi kaudelle 2023-2025 tulivat valituiksi arkkitehti, hankekehitysjohtaja Katariina Haigh Espoosta, riskienhallintapäällikkö Janne Heiliö Kotkasta, kiinteistöjohtaja Seppo Kosola Turusta, asuntosijoittaja Jouni Lehtinen Helsingistä, psykiatrinen erikoissairaanhoitaja Tuula Jurmu Helsingistä, varatuomari Vesa Lensu Jyväskylästä, KTM, toiminnanjohtaja Olli-Veikko Kurvinen Helsingistä, tiimiesimies Anja Pujola Tampereelta, VTM, asiantuntija Saku Lehtinen Helsingistä, merkonomi ja toimitusjohtaja Maarit Toveri Helsingistä.

Nyt valittujen jäsenten lisäksi hallituksessa jatkavat toiminnanjohtaja Joonas Grönlund Lappeenrannasta, yrittäjä Pertti Jussila Raahesta, toimitusjohtaja Jarmo Mikkonen Hyvinkäältä, alueasiantuntija Jukka Kalliola Vaasasta, isännöitsijä Timo Lappalainen Pieksämäeltä, toimitusjohtaja Tapio Ojala Lahdesta, asunto-osakeyhtiön hallituksen puheenjohtaja Tuomo Iivanainen Kuopiosta, toimitusjohtaja Tuukka Tuomala Hämeenlinnasta, toimitusjohtaja Janne Tuominen Pirkkalasta sekä isännöitsijä Ari Urpulahti Porista. Heidän kautensa Kiinteistöliiton hallituksessa päättyy vuonna 2024.

Harri Hiltunen, toimitusjohtaja

puh. 050 5511295