Taloyhtiosivut.fi -palvelu uuteen aikaan

Julkaistu: 07.06.2021

Kiinteistöliitto tarjoaa jäsentaloilleen yhtiökohtaiset kotisivut maksuttomana jäsenetuna. Taloyhtiosivut.fi -palvelussa taloyhtiö voi julkaista ja ylläpitää omia kotisivuja. Vuonna 2007 avattu verkkopalvelu on uudistettu täysin ulkoasun, julkaisujärjestelmän sekä käyttäjähallinnan osalta.

Taloyhtiösivujen ylläpito tapahtuu 4.6. alkaen samoilla käyttäjätunnuksilla kuin Kiinteistöliiton jäsensivujen käyttö. Vanhat käyttäjätunnukset poistuivat käytöstä ja jatkossa jäsentalon edustaja tarvitsee vain yhdet tunnukset. Taloyhtiön hallitukselle olevaan suljettuun osioon pääsevät jatkossa ne Kiinteistöliiton jäsensivujen käyttäjät, jotka ovat kyseisen talon tiedoissa jäsenrekisterissä.

Rekisteröidy Kiinteistöliiton jäsensivujen käyttäjäksi oitis, jos et sitä aiemmin ole tehnyt. Rekisteröitymisen edellytyksenä on, että sinulla on taloyhtiön jäsennumero, ja sähköpostiosoitteesi on jäsenrekisterissä.

Tutustu palveluun osoitteessa www.taloyhtiosivut.fi.