Palvelut

Kiinteistöliitto Itä-Suomen toimintatapa on korostuneesti jäsenkeskeistä. Palvelutuotteet on suunnattu jäsenyhtiöiden hallituksille ja isännöitsijöille ja ne pyritään toteuttamaan parhaalla asiantuntemuksella ja erinomaisella palvelulla. Palvelutuotteita pyritään kehittämään yhdessä jäsenyhtiöiden kanssa, joten otamme mielellämme palautetta vastaan.

10 HYVÄÄ SYYTÄ LIITTYÄ JÄSENEKSI

1. Puhelinneuvonta - varmuutta kiinteistönpitoon
  2. Itä-Suomen Kiinteistöviesti -jäsenlehti - vaivattomuutta tiedonhankintaan
  3. Suomen Kiinteistölehti - tukea päätöksentekoon
  4. Kiinteistöillat sekä isännöitsijäinfot - asiantuntemusta johtamiseen
  5. Kiinteistöliiton kirjalliset lausunnot - edullisia riidanratkaisuvälineitä
  6. Kiinteistöliiton tutkimus- ja kehitystoiminta - mahdollisuus kustannussäästöihin
  7. Työmarkkinatoiminta - tärkeä tuki työnantajalle
  8. Kiinteistöalan oppaat - perustietoa hallitusten avuksi
  9. Kirjat, lomakkeet - jäsenalennuksella säästöjä
  10. Edunvalvonta - turvaa taloyhtiöiden edut

Esimerkki edunvalvonnasta on sähkön puitesopimusten solmiminen jäsenten eduksi. Pohjois- ja Etelä-Savon jäsenten käytössä oleva puitesopimus Väreen kanssa tuonut taloyhtiöille huomattavia säästöjä sähkön kuluihin. Pohjois-Karjalan puitesopimus PKS:n kanssa tuo etua osakkaiden omiin sähkösopimuksiin.

Jäsenillä on mahdollisuus käyttää Kiinteistöliitto Itä-Suomen ja Suomen Kiinteistöliiton palveluja. Liitolla on palveluksessaan noin 20 kiinteistöalan ammattilaista. Kiinteistöliitto Itä-Suomessa jäseniä palvelee toiminnanjohtaja, neuvontainsinööri ja jäsensihteeri.