
Palvelut
Kiinteistöliitto Itä-Suomen toimintatapa on korostuneesti jäsenkeskeistä. Palvelutuotteet on suunnattu jäsenyhtiöiden hallituksille ja isännöitsijöille ja ne pyritään toteuttamaan parhaalla asiantuntemuksella ja erinomaisella palvelulla. Palvelutuotteita pyritään kehittämään yhdessä jäsenyhtiöiden kanssa, joten otamme mielellämme palautetta vastaan.
10 HYVÄÄ SYYTÄ LIITTYÄ JÄSENEKSI
1. Puhelinneuvonta - varmuutta kiinteistönpitoon
2. Paikallinen Kiinteistöviesti - vaivattomuutta tiedonhankintaan
3. Suomen Kiinteistölehti - tukea päätöksentekoon
4. Kurssi- ja Kiinteistöillat sekä isännöitsijäinfot - asiantuntemusta johtamiseen
5. Kiinteistöliiton kirjalliset lausunnot - edullisia riidanratkaisuvälineitä
6. Kiinteistöliiton tutkimus- ja kehitystoiminta - mahdollisuus kustannussäästöihin
7. Työmarkkinatoiminta - tärkeä tuki työnantajalle
8. Kiinteistöalan oppaat - perustietoa hallitusten avuksi
9. Kirjat, lomakkeet - jäsenalennuksella säästöjä
10. Edunvalvonta - turvaa taloyhtiöiden edut
Esimerkki edunvalvonnasta on sähkön puitesopimusten solmiminen jäsenten puolesta Pohjois-Karjalassa ja Pohjois-Savossa.
Jäsenillä on mahdollisuus käyttää Kiinteistöliitto Itä-Suomen ja Suomen Kiinteistöliiton palveluja. Liitolla on palveluksessaan noin 20 henkilöä ja Kiinteistöliitto Itä-Suomessa toiminnanjohtaja ja jäsensihteeri.
Yksi Kiinteistöliiton jäsenpalveluista on jäsensivut.